5 راه آسان برای داشتن عمری طولانی

: 5 راه آسون واسه داشتن عمری طولانی

: 1- خوردن کالری کمتر ، اما خوردن غذاهای بیشتر!

بشقاب غذاتون رو پر از میوه و سبزیجات کنین ، حبوبات و غلات هم از این نوع غذاهای شکم پر کن و کم کالری هستن. از خوردن غذاهای چرب و سنگین مثل فست فود ، غذاهای کرم و خامه دار دوری کنین.به گزارش خوب صالحی ،خوردن غذاهای کم کالری باعث می شه شما همیشه تناسب اندام خود رو حفظ کرده و همیشه سالم و سرحال بمونین و عمری طولانی تر داشته باشین.

 

2- ورزش کنین:

ورزش کردن ماهیچهاتون رو فعال می کنه ، کالریای زائد رو سوزونده و هورمونای شادی رو در بدن شما ترشح و به جریان میندازه. محققان کشف کردن که ورزش کردن مانند یه واکسن عمل می کنه که بدن شما رو در برابر شکلای جور واجور مریضی ها حفاطت می کنه.

3- کاری پیدا کنین وانجام بدین که از انجام اون لذت میبرین.

هرچه سن مون بالاتر میره سرتون شلوغ و شلوغ تر می شه. بهتره در کنار کارمون سرگرمی و کاری داشته باشیم که از انجام دادن اون لذت ببریم ؛ بعضی از نقاشی کردن حال می کنن ، بعضی به دنبال کارای دستی و یا هنری هستن.

4- با دوستان و اعضای خونواده تون بیشتر رفت و اومد کنین:

در رابطه بودن با دوستان نزدیک و اعضای خونواده منبعیه از شادی و در برابر استرسای زندگی آرامش بخش هستش.شما واسه مدتای زیادی تنها هستین – تنها موندن واسه یه مدت طولانی واسه همه آدما عذاب آوره- تنها بودن باعث افزایش استرس ، تنهایی ، افسردگی ، فشار خون بالا ، زیادتر از اندازه فکر کردن و ایجاد مشکل در خواب می شه که هر کدوم از اونا مستقیما روی زندگی و عمر ما تاثیر می ذارن.

5- مثبت فکر کنین:

با مثبت فکر کردن می تواندی خطر افسردگی و مشکلات روحی رو تا حد زیادی کم کنین. هر چی مثبت تر باشین و به چیزای خوب فکر کنین بدن شما سالم تر و جسم و روحی قوی دارین.

جمع آوری: آکا ایران

جدیدترین مطالب آکا ایران رو از راه ایمیل خود دریافت کنین

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *