5 راز مهم برای کم کردن وزن! +تصاویر

: 5 راز مهم واسه کم کردن وزن! +تصاویر

به گزارش آکا ایران،  با یه جستجوی کوچیک در اینترنت ١٠٠ا نتیجه واسه کم کردن وزن میشه پیدا کرد اما کسائیکه تجربه انجام این کار رو دارن میتونن ما رو راهنمایی کنن.(با عوض کردن سبک زندگی ، چرخه غذایی و عادات میشه به نتیجه دلخواه رسید .در زیر چند نمونه از نکتهایی که افراد واسه کم کردن وزن استفاده کردن رو ارائه می دیم :

قدم اول : از شیرینیجات دوری کنین ، ثابت شده که کسائیکه وزن زیادی کم کردن شیرینی جات رو شدیدا از یاد بردن و در وقتی که میل به شیرینی در اونا شروع میشد با جانشین کردن شیرینیای طبیعی اون کمبود رو جبران کردن.

به طور مثال می تونین در دوره رژیم تون ماهی یه بار از شیرینی استفاده کنین اونم به مقدار کم و در مواقع دیگه اگه احتیاجی به شیرینی داشتین از میوه ها یخ زده مانند موز و بادام زمینی یا بقیه مغزا استفاده کنین.

۵ راز مهم واسه کم کردن وزن! +تصاویر

قدم دوم :مواد غذایی اصلی و مغذی بخورین موثر ترین برنامه های غذایی روی غذاهای مقوی و پر ویتامین پایه گذاری شدن.حذف کردن وعده های مهم غذایی ، به کار گیری قرصا و مواد شیمیایی لاغری ، رژیمای سخت اصلا کمکی به کم کردن وزن شما نمی کنه و بر عکس سیستم سوخت و ساز بدن شما ، هرمونا شما رو به هم می ریزه.اون چیزی که بدن واسه وزن کم کردن احتیاج داره مواد غذایی واقعی ، ویتامینا هستش .

قدم سوم : ورزش کنین ، همونطور که می دونین ورزش همراه با رژیم غذایی ما رو به هدف پایانی نزدیک میکنه . نباید به فعالیت کردن به چشم مجازات نگاه کرد باید از این کار که باعث سلامت بدن ما میشه لذت برد این جوری وزن رو راحت تر کم میکنیم.

قدم چهارم :از ترازو کم تر استفاده کنین ، خود رو یه بار در هفته وزن کنین این کار میتونه واسه رسیدن به هدف شما بیشتر کمک کنه . اگه زیاد روی وزنه برید ممکنه این کار شدیدا شما رو اذیت کنه زیاد به عدد روی اون توجه نکنین اینکه بدن شما با رژیم غذایی سالم و ورزش بیشتر فرم بگیره لباساتون قشنگ تر روی بدنتون شکل بگیره بیشتر از اعداد روز ترازو مهمه.

قدم پنجم:آب زیاد بخورین ، با زیاد خوردن آب می تونین سریع تر وزن خود رو پایین بیارین .آب نه فقط از مغز پشتیبانی میکنه ، به هضم غذا کمک میکنه ، به بدن کمک میکنه تا مواد زائد رو زودتر دفع کنه .

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *