5 قدم سریع برای کاهش وزن آسان !

: 5 قدم سریع واسه کاهش وزن آسون !

: با این پنج تغییر کوچیک خیلی راحت وزن کم کنین …

 

 

۱- مقدار کالری دریافتی خود رو کنترل کنین. به جای گوشتای قرمز پرچرب، از گوشت مرغ و پرنده های دیگه استفاده کنین. لبنیات کم چرب رو جانشین شکلای جور واجور پرچرب اونا کنین. چند بار در هفته به جای هله هولهای پرکالری مانند کلوچه، چیپس، شیرینی و شکلات شکلای جور واجور میوه ها رو استفاده کنین.

۲- کمتر فست فود بخورین. در قدم اول اندازه فست فود خود رو کم کنین و بعد اندازه مصرف رو به بیشترین حد یه بار در ماه برسونین.

۳- مراقب کالری نوشیدنیای خود باشین. مصرف نوشابه ها، آبمیوهای صنعتی و دیگه نوشیدنیای پرکالری رو محدود کنین.

۴- فعال تر شید. بازی و فعالیتی رو که دوست دارین، انتخاب کنین مانند شنا، پیاده روی، دوچرخه سواری، فوتبال، والیبال و… و وقتی واسه فعالیت بدنی روزانه خود مشخص کنین و از انجام دادن اون لذت ببرین. واسه پیشگیری از کنار گذاشتن اون، تنوع رو در فعالیت بدنی خود وارد کنین.

۵ – آگاهانه خرید کنین. بسته های خوراکی اندازه کوچیک بخرین. با خوندن برچسبای غذایی، خوراکیای سالم تر و کم کالری تر رو انتخاب کنین.

 

منبع :

جمع آوری به وسیله بخش مقالات پزشکی و بهداشتی سایت آکا

  • مطالب در رابطه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *